Tuesday, June 19, 2007

Erm...

Sedar tak sedar dah tinggal cuma dua bulan sahaja lagi untuk sampai ke tarikh perkahwinan aku. Rasa macam cepat sangat masa berlalu. Banyak lagi persediaan yang masih belum lengkap. Tapi aku bersyukur sebab ada jugak orang yang sudi menyayangi dan berkahwin dengan aku. Hehehe... Cam pelik jer bunyi ayat tu. Ape sekali pun, rasa happy sangat. Dah kawen nanti kami akan duduk di rumah sendiri. Barang-barang dan perabot pun dah beli serba sedikit. Macam best la pulak. Hehehe... Erm... Sebenarnya aku pun tak tau nak post apa kat sini. Tangan je tetiba gatal nak menaip. Baca jer la ek... Nanti aku kawen korang datang la (ade ke orang baca blog aku neh?). Tarikhnya ialah pada 19hb Ogos 2007 (yang ni tarikh untuk kenduri kat umah aku). Bawak la hadiah best-best skek. Hahahaha...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home