Wednesday, November 09, 2005

Selamat Hari Raya

Hoi... Puasa dah abis, kita raya lah pulak. Tahun ni aku dapat beraya kat dua-dua kampung aku setelah lama aku tak merasa beraya di Pulau Pinang. Hehehe... Rindu Penang. Makan mee udang ngan nasi kandar. Sedapnyer... Hehehehe... Ape sekali pun, aku nak mintak maaf pada semua kalau pernah buat salah dan silap. Dan aku juga nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Pada hari raya kedua haritu, abang aku bertunang. Tapi aku pun tataw apa nak cerita pasal hari pertunangan dia tu. Tapi kek dia aku tak sempat makan la. Isk... Lapar plak citer pasal kek ni. Hehehe... Pada sape-sape yang rajin tu, jangan la raya giler-giler sangat. Bawak-bawak la try sambung puasa 6 plak ok... Erm... Tu jer la... Selamat!!!

1 Comments:

Blogger ladywada said...

selamat ari raye!

9:54 PM  

Post a Comment

<< Home