Monday, December 06, 2004

Band aku

Erm... Finally, dapat gak aku decide nama untuk band aku. Punya la payah. Mintak pandangan kat line-up yang lain, semua kasi idea cam cipan beranak. Kalau bab buat lawak memang menang kat diorang la. Isk isk isk... Kasi yang pelik-pelik jer. Pastu jadi bahan gelak. Lawak memang la lawak. Tapi mane ade hasil. Ceh!!! Last sekali, kami semua setuju dengan nama DICTATOR. Lantak la. Buat masa ni semua orang setuju. So, sekarang nih tengah buat lagu sendiri. Tu pon aku gak yang kena buat. Yang lain tolong sikit-sikit jer. Buat lawak banyak la. Sekali lagi aku yang kena. Adudus... Hampeh punye line-up. Nasib baik la diorang best dan tak banyak bunyik. Tidak, aku libehkan aje. Miahahaha... Tapi diorang la line-up paling serasi buat masa nih. Takmo la tukar-tukar dah. Tapi tolong la sumbang-sumbangkan sikit idea tuh woi!!! Sesekala pun jadi la. Penin la aku sorang-sorang. Arghhh!!!

4 Comments:

Blogger ladywada said...

ludi jd ade lam band? dictator??? huuiiiyoooooo.. ludi dictator ke? huiyyoo.. ludi vox ke? huhiyyooo... ke blom ade vox? kalo blom meh kite jd vox band ludi leh? leh jd ala2 avanescence gitu.. auuuwww.. tukar konsep skit ar.. kite nyanyi mak inang version metal, or sekapur sireh ala metal.. syiookkkk nyeee.... bile nak start training? ehheheheh.. ne minom air asam jawe byk2 ni. suare kasi sexy dan bergegar gituh.. auuww

5:17 PM  
Blogger Empty Dead Soul said...

Ehehehe... takde la orang nih dictator. Tu nama band jer. But kami akan try la sampai jadi dictator dalam scene metal. We'll try our best. Hehehe... Saye la vox nyer. Huhuhu... Madah nak jadi female vox? Huhuhu... Buat kasi jadi gothic skek la... Tapi kami main death metal. Hehehe... Death metal for life. Huhuhu... Tapi death metal pon buleh buh female vox ape. Cuma part yang dark tu leh la masuk. Tak pun backing vox or lagi senang kalau baking powder. Muahahaha...

8:27 AM  
Blogger ladywada said...

hoho.. nyanyi part dark aje yek. ala susah2 ngat kite jd tukang goyang keroncong dah la...
ewah ewah.. gelek!

9:34 AM  
Blogger Empty Dead Soul said...

Goyang la nak goyang apa2 pun sifoo oi... Marilah bergoyang... Huhuhu...

11:25 AM  

Post a Comment

<< Home