Friday, October 15, 2004

Selamat Berpuasa

Erm... Harini merupakan hari pertama dalam bulan Ramadhan. So, kira berpuasa la aku harini. Tapi tak rasa macam puasa pun. Agaknya baru hari pertama kot. Badan segar je lagi. Tak pun aku nih memang seorang yang kuat!!! Muahahahaha... Erm... Tunggu la bila dah puasa lama sikit. Hehehe... Tapi aku akan berusaha bersungguh-sungguh untuk penuhkan puasa tahun ini. Tapi tiba-tiba aku rasa ngantuk la pulok. Jap lagi nak pegi sembahyang Jumaat pulak. Erm... So, kat sini aku nak ucapkan selamat berpuasa pada semua. Perbanyakkanlah amal ibadat kita dalam bulan ini. Semoga kita semua mendapat rahmat dan kebaikan daripada Allah Yang Maha Esa dalam bulan Ramadhan ini. InsyaAllah... Erm... Petang ni nak pegi pasar Ramadhan yang mana satu ek? Kat Bangi nih banyak sangat pasar Ramadhan. Hehehehe... Pikir makan la pulok...

2 Comments:

Blogger ladywada said...

selamat berpuase to u ludi :D~

10:30 AM  
Blogger Empty Dead Soul said...

Selamat berpuasa to you too ;)

2:45 PM  

Post a Comment

<< Home